poniedziałek, 16 grudnia 2013

Mikołajkowe warsztaty z makijażu karnawałowego

Dnia 6 grudnia 2013 roku w siedzibie Effective Nails (Koszalin) obył się jednodniowy kurs makijażu karnawałowego. Zaprezentowałam 2 - kolorowa wersja nakładana na mokro oraz smokey eye w wersji brokatowej. Panie - zakochane w makijażu poprosiły mnie o kolejny, jako bonus mikołajkowy ;) Były zachwycone.
Po całym dniu malowania i opowiadania o moich doświadczeniach wróciłam do domu naładowana pozytywną energią i zmotywowana do dalszej pracy w roli instruktora. Kolejne kursy już w nowym roku, kiedy to ja, studentka odetchnę po sesji ;-)
Pozdrawiam Was wszystkich i KOLEJNY raz przpepraszam za tak nieregularne prowadzenie bloga, ale ja naprawde mam mało czasu przez ostatnie miesiące.

K.








Makijaż bonusowy - fantazyjny cut crease

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz