czwartek, 23 maja 2013

Tolentino Haute Hats


Chciałabym zaprezentować Wam co robiłam dziś :) Podczas spotkania odnośnie współpracy z największą międzynarodową gwiazdą w swoim fachu, czyli tworzeniu kapeluszy lub kapeluszopodobnych - Felipe Vivas'em miałam przyjemność spróbować jak się w tym czymś chodzi :) Jego projekty nosi Lady Gaga (m.in w teledysku Bad Romance), czy Rihanna. Swoją drogą nie miałam wcześniej okazji założyć czegoś tak drogiego na głowie, ponieważ ceny zaczynają się od 400euro. Zaczynają... Nie ważne! Można poczuć się w tym naprawdę wspaniale. Mam nadzieję, że niedługo będzie można dostać jego prace także w Polsce o ile nasz kraj okaże się tak odważny. To, co widzicie to tylko malutka część kolekcji. Można dostać każdy kolor, fason, najdroższe materiały, wszystko, co Wam się wymarzy. Felipe tworzy także projekty na życzenie. Niesamowity człowiek z niesamowitymi pomysłami, oby takich było więcej. Za miesiąc zaczynamy wspólny projekt, który "pójdzie w świat" i mam nadzieję, że nasze wspólne...dość dziwne jak się dzisiaj okazało pomysły zostaną docenione przez ludzi, nie z Polski, czy Hiszpanii, ale ludzi z prawdziwego, tego Wielkiego Świata. Czekajcie na efekty, będą wspaniałe, zapewniam Was!
K.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz